Od czasu wynalezienia w XV wieku druk przeszedł drogę niebywałą. W XX wieku zyskał nowego sprzymierzeńca. Branża IT z wigorem rozprzestrzeniła nowe pomysły i zastosowania. Wiek XXI jest kontynuacją wzrostu w ujęciu wykładniczym. Dziś przedstawimy podstawy druku transferowego.

Ogólne założenia
Druk transferowy lub inaczej druk termotransferowy umożliwia kopiowanie obrazów na dowolne materiały poprzez podgrzanie nośnika koloru umieszczonego na taśmie replikującej. Abażur z nadrukiem transferowym ma silne graficzne odwzorowanie. Wszystkie gadżety reklamowe znakowane nadrukiem termo transferowym odznaczają się wysoką regularnością powtarzalności odwzorowania. Druk transferowy jest przy tym trwały. Głowica termiczna na stałe łączy barwne obiekty z podłożem. Proces nie nadwyręża struktury materiałów, ponieważ temperatura wygrzewania nie przekracza stu pięćdziesięciu stopni Celsjusza.

Względy ekonomiczne
Ze Względu na niskie nakłady na przygotowanie i przeprowadzenie cyklu produkcyjnego, druk termo jest stosowany w masowych realizacjach. Niska cena obsługi zachęca klientów do stosowania tej metody.

Niezwykła elastyczność w powiązaniu z niskimi kosztami przygotowania pozwala, nie podnosząc ceny ponad akceptowaną miarę, wykonywać projekty nawet jednostkowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *