Torby papierowe bardzo zyskują na popularności w ostatnich latach. Wynika to między innymi z promocji pro ekologicznych zachowań i rosnącą świadomością konsumentów. Torby papierowe są powszechnie wykorzystywane w handlu, jak również w reklamie. Ich niewątpliwą zaletą jest to, że występują w bardzo dużym wyborze modeli i wielkości, a na ich powierzchni można umieścić jedno lub wielokolorowe logo. Nadruki na torbach reklamowych szybko zyskały sympatię klientów – z kilku powodów.

  • Czytelność – płaska powierzchnia toreb papierowych pozwala tworzyć bardzo duże i dokładne nadruki. Mogą one obejmować zarówno logotyp firmy, dane adresowe jak i pozostałe elementy, składające się na mniej lub bardziej rozbudowany projekt.
  • Możliwości – łącząc kolory w nadruku z kolorem torby papierowej, możemy uzyskać naprawdę wspaniale rezultaty! Torby papierowe występują najczęściej w kolorze białym lub brązowym i są wykonane z papieru typu kraft. Papier ten może również występować w innych kolorach, jak niebieski, czerwony, zielony lub żółty. Jeśli chodzi o nadruki, to z użyciem metody sitodruku mogą mieć dowolny kolor z palety Pantone, w tym również złoty i srebrny.
  • Wytrzymałość – nadruki na torbach papierowych są bardzo wytrzymałe i odporne na działanie promieni UV. Zależnie od modelu torby i papieru, z którego została wykonana, można osiągnąć zróżnicowane efekty. Efekt błyszczącego logo będzie widoczny przy torbach z grubego i lakierowanego papieru, natomiast klasyczne torby z papieru kraft pozwolą uzyskać logo matowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *